ایکس لاین
ایکس لاین

ایکس لاین

Xline

دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)

دانلود دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

جزوه تربیت رسانه ای
دسته بندی حقوق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

 جزوه تربیت رسانه ای

این جزوه به صورت خلاصه می باشد

 

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد

 


دانلود دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

دانلود پاورپوینت معماری تندیس گرایانه

پاورپوینت معماری تندیس گرایانه

پاورپوینت معماری تندیس گرایانه

دانلود پاورپوینت معماری تندیس گرایانه

پاورپوینت معماری  تندیس گرایانه
معماری تندیس گرایانه
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1240 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پاورپوینت معماری  تندیس گرایانه

 اگر بخواهیم تاریخ معماری را از نظر ویژگی تندیس گرایی در بنا بررسی کنیم، می توانیم سه مرحله را، از آغاز خانه سازی بشر تا به امروز، از دیدگاه تصور فضایی شناسایی کنیم. مرحله ی نخست، دوره ای است که در آن گرایش به سازه های تندیس گونه وجود داشته و به ترکیب احجام و ساختمان های مختلف با هم توجه شده است. این گونه معماری در تمدن هایی چون تمدن سومری، ایلام قدیم، مصری و یونانی وجود داشت و تا زمان رومیان ادامه دارد. در این دوره توجه به فضای بیرونی با بی توجهی به درون بنا و ساده رهاکردن آن همراه است. مرحله دوم که ساخته شدن بنای پانتئون در روم آغاز این دوره را مشخص می کند، توجه به فضای درونی ساختمان چالش اصلی معمار بود، به گونه ای که فضاهای درونی بزرگ تر و پیچیده تری را در معماری این دوره می بینیم. در مرحله ی سوم (تقریبا آغاز سده ی بیستم) دوباره به اهمیت حجم در شکل دادن به فضای بیرونی توجه شد، در حقیقت از یک سو تصور فضایی نخستین دوباره زنده شد و از سوی دیگر نیز توجه به فضای درونی ساختمان به قوت خود باقی ماند و تقریبا از نیمه ی دوم قرن بیستم بود که معماری تندیس گرا با تاثیرپذیری از پیکره سازی دوباره از سوی معمارانی چون لوکوبوزیه، که دستی در پیکره سازی و نقاشی نیز داشت، مورد توجه قرار گرفت و بناهای ارزنده ای به این فرم ساخته شد.

دوره معماری مدرن متاخر را می‌توان از بعد از جنگ جهانی دوم تا اوایل دههٔ هفتاد محسوب کرد. در این زمان بسیاری از معماران بزرگ دوران معماریه اولیه و متعالی همچون رایت، کوربوزیه، گروپیوس بودند. رایت تنها معماری است که در هر سه دوره معماری مدرن ساختمان‌هایی با شهرت جهانی ساخته است. وی آخرین شاهکار خود یعنی موزه گوگنهایم را در نیویورک در آخرین سال‌های عمر خود به صورت تندیسی دوار طراحی نمود. کوربوزیه نظریه پرداز معماری مدرن، در این دوره از عقاید دههٔ ۲۰ و ۳۰ خود در معماری فاصله گرفت، به سمت تندیس‌های احساس گرایانه گرایش پیدا کرد این موضوع را می‌توان در کلیسای رونشان مشاهده کرد.

دانلود پاورپوینت معماری تندیس گرایانه

پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل و نقل و مهندسی ترافیک شهری

پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل و نقل و مهندسی ترافیک شهری

دانلود پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل و نقل و مهندسی ترافیک شهری در 35 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم285 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سمینار مدیریت سیستم های حمل و نقل و مهندسی ترافیک شهری جهت رشته مدیریت در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

کلیات

مقدمه: استفاده از منابع سوخت فسیلی در حمل ونقل برای جوامع دارای هزینه های اجتماعی و زیست محیطی می باشد، که این عامل جوامع را به سوی مدیریت درست انرژی راهنمایی می نماید. از طرفی با افزایش جمعیت و نیاز مردم برای استفاده از وسایل حمل ونقل، وجود یک سیستم حمل ونقل عمومی مطمئن، کارا، تمیز( از نظر سوخت مصرفی)، سریع، اقتصادی و با کمترین اثر مخرب زیست محیطی ضروری به نظر می رسد.

هدف : هدف از پژوهش حاضر ارایه کاربرد های فرایند ‎ْ تحلیل هزینه – فایده ْ در مورد انتخاب سیستم های حمل ونقل عمومی درون  شهری است. شناخت منافع اجتماعی و اقتصادی مترو که بر سلامت و محیط زیست انسانی تاثیر می گذارد و مقایسه منافع  ناشی ازاجرای این سیستم  با هزینه این انتخاب، محور اصلی این پژوهش می باشد.
اهمیت بحث : ارزش و اهمیت این پژوهش زمانی روشن تر می شود که به هزینه های اجتماعی حمل ونقل و کمیابی انرژی در سطح جهان و ایران نگاه معنی داری اندخته شود.

 

 

 

فرضیه های اصلی پژوهش :
خطوط مترو در حال حاضر مقدار قابل توجهی صرفه جوئی در مصرف سوخت فسیلی ایجاد می کند.
با گسترش خطوط مترو پتانسیل قابل توجهی در صرفه جوئی سوخت ایجاد می شود.
با توجه به طرحهای در دست بررسی حمل ونقل ریلی(مترو) در تهران از نظر نسبت فایده به هزینه قابلیت گسترش را دارا می باشد.
گسترش مترو توانائی کاهش هزینه های اجتماعی ناشی از حمل ونقل را دارد.

هزینه های ناشی از قیمت مصرف‌ سوخت بر جامعه‌
قیمت بنزین در ایران در مقایسه با دیگر کشورها بسیار پایین است. برای مثال بهای بنزین در کشور همسایه ما ترکیه حدود یک دلار برای هر لیتر است. بهای بنزین حتی در بسیاری از کشورهای تولید کننده نفت نیز بین 30 تا 60 سنت است.
در سال 83 روزانه 13 میلیون لیتر بنزین در شهر تهران مصرف شده که با احتساب قیمت هر لیتر بنزین  2700ریال (بدون سوبسید ) در حدود 13000میلیارد ریال در سال هزینه این مقدار مصرف سوخت است که از منابع ملی وجیب مردم پرداخت می شود. که با توجه با افزایش روبه رشد تعداد وسایل نقلیه در سال آینده این میزان به 16 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.
 (منبع :شرکت جامع مطالعات حمل ونقل ترافیک،1383)

 

 

 

عنوان :
کلیات پژوهش
(معرفی، سئوالات اصلی )

شناسایی وضع موجود
(بررسی هزینه های اجتماعی ناشی از مصرف سوخت در بخش حمل ونقل در شهرتهران)

روش کار و نتایج
(نظر سنجی به وسیله پرسشنامه)
( (تحلیل  هزینه -فایده  گسترش خطوط مترو)

نتیجه گیری
پیشنهادها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت تروما لگن و علل و علائم آن

پاورپوینت تروما لگن و علل و علائم آن

دانلود پاورپوینت آشنایی با تروما لگن و علل و علائم آن


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم1851 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با تروما لگن و علل و علائم آن جهت رشته پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

دراثر ضربه مستقیم به پاها همراه با فشار به لگن خاصره ایجاد می شود. مثلا
در تصادفات رانندگی زمانی که زانوی فرد کنار راننده و راننده به داشبورداتومبیل می خورد نیروی وارده به سر استخوان ران باعث شکستگی لگن میشود.
ریزش یک دیوار برروی یک مصدوم و لگن او می تواند باعث شکستگی لگن شود .
در افراد مسن خوردن زمین های ساده نیز باعث شکستگی لگن می شود .

 

 

 

فهرست مطالب
علل شکستگی لگن خاصره
علائم شکستگی لگن
نکته
آسیب لگن
معاینه لگن
توجه
آناتومی لگن
بررسی رادیوگرافیک
خلاصه
حداقل تجهیزات
بیحرکت سازهای کل بدن
تخته پشتی بلند (Long Back-board)
آتل بندی مقدماتی
بیحرکت سازی شکستگی لگن  
بیحرکت سازی شکستگی اندام تحتانی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیرHey Group Job Satisfaction Questionnaire with Interpretation

هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 29
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7173
کاربر

هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

 

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□     2)دیپلم□    3)فوق دیپلم□    4)لیسانس□    5)فوق لیسانس □   5)دکتری □